LORGAR vă mulțumește că ați ales produsele noastre. Suntem încrezători că echipamentul achiziționat vă va servi pentru mulți ani dacă urmați regulile de operare și depozitare.
Card de garanție
Puteți descărca și completa cardul de garanție: Europa de Est
1. Termeni generali de garanție
LORGAR oferă o garanție limitată de 24 de luni pentru produsele sale, cu excepția cazului în care legea locală prevede altfel.
Perioada de garanție reprezintă o perioadă calendaristică în care Producătorul se angajează să ofere repararea în garanție a dispozitivului utilizatorului final.
Perioada de garanție este calculată de la data achiziționării produsului de către utilizatorul final, indicată în documentul care confirmă achiziția.
Documentele care confirmă achiziția sunt:
- Cardul original de garanție, completat corect, în format hârtie sau electronic, cu câmpurile "model", "număr de serie", "data vânzării" completate corect și clar, cu ștampila organizației comerciale care conține numele acesteia.
- Bonul fiscal sau alt document de plată aprobat de legislație.
2. Excluderi de răspundere
Garanția producătorului nu acoperă:
- daune mecanice, poluare sau defecțiuni care au apărut fără vina producătorului;
- defecțiuni datorate utilizării greșite sau funcționării necorespunzătoare;
- daune rezultate din acțiunile unor terțe părți sau forță majoră;
- defecte ale dispozitivului rezultate din expunerea la fenomene atmosferice sau alte influențe externe, încălcarea regulilor de instalare și/sau depozitare;
- daune cauzate de obiecte laterale, lichide, insecte, animale care pătrund în interiorul dispozitivului;
- daune cauzate de factori casnici: umiditate ridicată, prăfuire, mediu agresiv, etc.;
- uzura naturală a echipamentului;
- componentele dispozitivului care se uzează în timp, precum și piesele care se strică ușor: sticlă, plastic, lămpi, etc.;
- în cazul în care numărul de serie sau sigiliul de fabrică este deteriorat sau lipsă;
- în cazul în care termenii și condițiile specificate în certificatul de garanție sunt modificați în orice mod fără acordul prealabil în scris al producătorului;
- defecte ale dispozitivului cauzate de instabilitatea rețelei electrice, normele de funcționare ale acesteia neîndeplinind standardele stabilite;
- defecte ale dispozitivului cauzate de impactul negativ semnificativ al mediului (trăsnet, incendiu, inundație, etc.), care nu poate fi controlat de producător, precum și manipularea neglijentă a dispozitivului;
- cerințe privind modificările aduse designului dispozitivului în scopul adaptării acestuia la condițiile locale care diferă de cele din țara pentru care dispozitivul a fost proiectat, fabricat și/sau certificat;
- revendicări privind caracteristicile funcționale ale dispozitivului, dacă caracteristicile actuale corespund celor declarate de fabrica producătoare;
- consumabile, cu excepția cazului în care eșecul este cauzat de un defect al materialelor sau calității fabricației;
- daune cosmetice, incluzând, dar fără a se limita la zgârieturi, dungi, plastic/spărturi, hârtie, carton sau alte părți ale materialelor ușor deteriorabile;
- daune cauzate de utilizarea împreună cu produsele altor producători;
- daune rezultate din întreținere (inclusiv actualizări și extinderi) efectuată de persoane altele decât reprezentanții LORGAR sau centrele de service autorizate LORGAR;
- produsele care și-au avut funcționalitatea sau caracteristicile modificate fără acordul în scris al LORGAR;
Scaunele de gaming LORGAR: Următoarele acțiuni și daune sunt excluse de la garanție:
- Materialele (de exemplu, țesătură, piele sau alte materiale utilizate la fabricarea produselor și predispuse la uzură, cu excepția cazurilor în care cauza defectelor sunt defectele materiale sau calitatea producției;
- Daune cosmetice, incluzând zgârieturi, dungi, plastic/spărturi, țesătură, piele, hârtie, carton sau alte părți din materiale ușor deteriorabile;
- daune cauzate de manipulare necorespunzătoare, utilizare greșită, contactul cu lichide, incendiu sau alte efecte externe, precum și contactul cu insecte sau animale;
- daune cauzate de utilizarea scaunului LORGAR în încălcarea prevederilor manualelor, specificațiilor sau altor recomandări publicate de LORGAR;
- daune rezultate din întreținere (inclusiv actualizări și extinderi) efectuată de persoane altele decât reprezentanții LORGAR sau centrele de service autorizate LORGAR;
- produsele care și-au avut funcționalitatea sau caracteristicile modificate fără acordul în scris al LORGAR;
- defecte cauzate de uzura naturală a produsului;
- defecte sau daune apărute în timpul utilizării scaunelor LORGAR în scopuri comerciale;
- daune apărute ca urmare a transportului sau mutării necorespunzătoare a scaunului din vina clientului;
- daune apărute ca urmare a utilizării scaunului în condiții meteorologice extreme.
ATENȚIE! Produsele LORGAR nu sunt destinate niciunei "aplicații critice"!
Prin "aplicații critice" se înțelege sistemele de susținere a vieții, aplicațiile medicale, conexiunile la dispozitive medicale implantate, transportul comercial, echipamentele sau sistemele nucleare și orice altă aplicație în care defectarea dispozitivului ar putea duce la vătămări personale sau deces ori pagube materiale.
Dezavantajele produsului nu includ următoarele:
- Mirosul de plastic sau cauciuc nou emis de produs în primele zile de funcționare;
- Schimbarea nuanței de culoare, luciul părților echipamentului în timpul funcționării;
- Zgomotele (care nu depășesc normele sanitare) legate de principiile de funcționare ale componentelor individuale ale produsului, și anume:
- ventilatoare;
- supape de apă;
- relee electrice;
- motoare electrice;
- curele;
- compresoare;
- Zgomote cauzate de uzura și îmbătrânirea naturală a materialelor, și anume:
- trosnituri în timpul încălzirii/răcirii;
- scârțâituri;
- ciocănituri minore ale mecanismelor în mișcare;
- necesitatea înlocuirii consumabilelor și a pieselor de uzură care au devenit inutilizabile ca urmare a uzurii naturale.
3. Condiții pentru obținerea garanției
Obligațiile de garanție pentru dispozitivele LORGAR pot fi îndeplinite prin înlocuirea cu un dispozitiv similar ca funcționalitate (în acest caz, se stabilește o nouă perioadă de garanție)
Pentru a beneficia de serviciul de garanție, puteți contacta punctul de vânzare al dispozitivului cu factura de plată și produsul defect.
Reparațiile în garanție se aplică dispozitivelor LORGAR care devin defecte după ce produsul a fost vândut utilizatorului final, cu condiția ca:
• termenul de garanție al dispozitivului să fie în vigoare;
• defectul produsului să nu fie cauzat de încălcarea regulilor de funcționare: deteriorare mecanică, pătrunderea lichidelor, obiecte străine, insecte, reparații efectuate de persoane neautorizate, alte motive care nu țin de producție;
• să existe un certificat de garanție al producătorului, în format tipărit sau electronic, corect și clar completat, sau un document financiar care confirmă faptul achiziției (bon fiscal, chitanță de vânzare, aviz de însoțire, chitanță de plată sau alt document financiar care respectă legislația locală).